کودکان زمان ما اغلب دور از طبیعت بزرگ میشوند و در نتیجه حساسیت آنها در مورد طبیعت، فضای شکوفایی کمتری دارد. یکی از این وروجکها قصد دارد حس کنجکاوی و تخیل خردسالان را درباره طبیعت از خواب بیدار کند و اهمیت چیزهای کوچک را در اطراف به مخاطب یادآوری کند. کودکان زمان ما اغلب دور از طبیعت بزرگ میشوند و در نتیجه حساسیت آنها در مورد طبیعت، فضای شکوفایی کمتری دارد. یکی از این وروجکها قصد دارد حس کنجکاوی و تخیل خردسالان را درباره طبیعت از خواب بیدار کند و اهمیت چیزهای کوچک را در اطراف به مخاطب یادآوری کند.
مجموعه «وروجکهای با مزه» با نام اصلی Katuri با تکنیک سه بعدی کامپیوتری در سال 2017 در کشور کره جنوبی در 52 قسمت 5 دقیقهای توسط شرکت MSC Malaysia status company برای گروه سنی خردسال تولید شده است.